نتایج جستجوی: استفاده

۱۴ مورد از جریمه‌های گوگل که باید از آن‌ها جلوگیری کنید

۱۴ مورد از جریمه‌های گوگل که باید از آن‌ها جلوگیری کنید

در هر ثانیه بیش از ۴۰ هزار جستجو در سایت گوگل انجام می‌شود. گوگل یکی از در دسترس‌ترین وب‌سایت‌ها در اینترنت است و سرنوشت بسیاری از کسب‌وکارها را تعیین می‌کند. به‌طور قطع شما نمی‌خواهید وب‌سایتتان در بخش نامناسبی در موتور جستجو قرار گیرد. گوگل به‌صورت دوره‌ای الگوریتم خود برای دسته‌بندی محتوایی که به‌صورت آنلاین پیدا می‌کند را به‌روزرسانی می‌کند. متأسفانه این به‌روزرسانی‌ها اغلب به ضرر سایت‌های محبوب تمام می‌شود. در اینجا برخی از انواع جریمه‌ گوگل یا گوگل پنالتی را که باید به هر قیمتی از آن‌ها دوری کرد بیان خواهیم کرد. در صورتی که قربانی هرکدام از این جریمه‌ها شوید، پتانسیل از دست دادن کامل کارایی وب‌سایتتان را خواهید داشت

آیا کار با وردپرس آسان است؟

آیا کار با وردپرس آسان است؟

WordPress به یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) تبدیل شده، اما آیا این محبوبیت، دلیل بر آسانی کار با این نرم‌افزار است یا تجربه و مهارت کاربران حرفه‌ای آن، استفاده از این پلتفرم را جهانی کرده است؟ اگر قصد دارید وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید، به خواندن این مقاله ادامه دهید تا پاسخ خود را در مورد این سیستم مدیریت محتوای محبوب کسب کنید.

CMS چیست؟ کدام سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنیم؟

CMS چیست؟ کدام سیستم مدیریت محتوا را انتخاب کنیم؟

اگر کسب‌وکارتان را به‌تازگی راه‌اندازی کرده‌اید و یا برای کسب‌وکار سنتی‌تان، تصمیم به راه‌اندازی یک سایت جدید گرفته‌اید، انتخاب سیستم مدیریت محتوا یا CMS مناسب یکی از دغدغه‌های احتمالی‌تان خواهد بود زیرا سیستم‌های مدیریت محتوای (CMS) مختلفی وجود دارند و به همین دلیل انتخاب از بین گزینه‌های متعدد برایتان دشوارتر خواهد بود.

۱۳ پلاگین وردپرس برای بهبود محتوای سایت

۱۳ پلاگین وردپرس برای بهبود محتوای سایت

آیا قصد دارید کیفیت محتوای خود را در وردپرس بهبود ببخشید؟ برخی ابزارهای رایج برای تولید محتوا وجود دارند که استفاده از آن‌ها نتایج خوبی به همراه دارد؛ اما بهتر است در کنار آن‌ها از پلاگین‌های دیگری استفاده کنید تا بازدید و نتایج در موتورهای جستجو هم به نفع شما بهبود پیدا کنند. بهترین پلاگین‌های بهبود محتوا در وردپرس کدام هستند و چگونه می‌توانید آن‌ها را به کار بگیرید؟

راهنمای جامع تنظیمات سئو در وردپرس

راهنمای جامع تنظیمات سئو در وردپرس

بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا همان سئو (SEO) به‌منظور هدایت ترافیک بیشتر به وبلاگ و وب‌سایت شما الزامی است. اقدام به تغییر وب‌سایت به صفحه‌های جستجو دوستانه که به‌راحتی در اولین نتایج جستارها به نمایش درآیند، ممکن است کمی دشوار باشد.

لینک‌ها ۴ نوع شدند: Sponsored، Nofollow، Follow و UGC

لینک‌ها ۴ نوع شدند: Sponsored، Nofollow، Follow و UGC

گوگل دو نوع ویژگی لینک (Attribute) جدید معرفی کرد. این خبر کوتاه به تنهایی برای کارشناسان سئو کافی بود تا بحث‌ها و سوال و جواب‌های بی‌انتها را شروع کنند. با این که گوگل می‌گوید اتفاق خاصی نیافتاده است اما این خبر برای عده‌ای خوب و برای خیلی‌ها هم بد است. دو گزینه لینک فالو و نوفالو تبدیل شد به ۴ گزینه. صفت‌های لینک جدید یعنی لینک اسپانسر شده (sponsored) و لینک محتوای تولیدی کاربران (UGC) هستند.

مزرعه لینک یا Link Farm چیست و چرا باید از آن پرهیز کرد؟

مزرعه لینک یا Link Farm چیست و چرا باید از آن پرهیز کرد؟

دنیای سئو و نتایج جستجو، از ابتدا تا امروز دچار تغییرات بسیاری بوده است. روش‌هایی که شاید تا همین چند وقت پیش از اهمیت بالایی برای رتبه گرفتن در نتایج جستجو برخوردار بودند، با یک تغییر ساده در الگوریتم گوگل به کلی منسوخ شدند. یکی از روش‌های عجیب و غریب برای بهینه‌سازی سایت ساخت لینک در مزرعه لینک یا Link Farm است.

نحوه‌ی استفاده از گوگل آنالیتیکس در وردپرس

نحوه‌ی استفاده از گوگل آنالیتیکس در وردپرس

موفقیت هر سایت زمانی حاصل می‌شود که بتواند مخاطبین واقعی‌اش را جذب کند و محتوای مناسبی برای آن‌ها به نمایش بگذارد؛ اما برای انجام چنین کاری به اطلاعات مهمی احتیاج خواهید داشت؛ اطلاعاتی مانند اینکه چه کسانی از وب‌سایتتان بازدید می‌کنند و هرکدام چه‌کارهایی در آنجا انجام می‌دهند.

تگ کنونیکال چیست و چگونه باید از تگ Canonical استفاده کنیم؟‌

تگ کنونیکال چیست و چگونه باید از تگ Canonical استفاده کنیم؟‌

تگ کانونیکال یا canonical tag که با عبارت «rel canonical» هم شناخته می‌شود، یکی از تگ‌های HTML‌ است که با اضافه کردن آن به کدهای قسمت head در هر صفحه، به موتورهای جست‌وجو می‌گوییم که آدرس محتوای اصلی، آدرس صفحه‌ای است که در این تگ درج کرده‌ایم و نه‌صفحه‌ای که هم‌اکنون در آن هستند. کاربرد اصلی این تگ هم برای عدم شناسایی صفحات یکسان توسط موتورهای جست‌وجو به‌عنوان محتوای تکراری است.

اصول Link Building یا لینک سازی در وب سایت

اصول Link Building یا لینک سازی در وب سایت

Link Building یا لینک سازی در وب‌سایت، یکی از مهم‌ترین مواردی است که گوگل در رتبه‌بندی سایت به آن توجه می‌کند. البته ساخت لینک برای عملکرد سایت نیز بسیار مفید است؛ ولی ابتدا باید قوانین ایجاد لینک را بدانیم، در غیر این صورت نتیجه‌ی دلخواه خود را به دست نخواهیم آورد.